Ten dzień zaczęliśmy od pracy zespołowej. Podzieliliśmy się na 4 zespoły i każdy zespół dostał tajemniczą kopertę. W kopertach były puzzle wdrażające dzieciaki do naszego tematu!
Puzzle okazały się Ćmą czyli motylem nocnym.
A tutaj Piotruś i Igor układają wyraz podstawowy z nakrywek samogłosek i spółgłosek.
Obejrzeliśmy również filmik o ćmach.....
Lubię, kiedy dzieci same myślą, same główkują i same projektują.....
A tutaj już ćwiczenia z Ć/Ci:
Poznaliśmy liczbę 15 !
liczymy na liczydłach...
Hania pokazuje godzinę 15 na zegarze...
Praca zespołowa - układamy 2 zbiory liczące łącznie 15 elementów...w którym jest mniej...w który jest więcej???
nasza przerwa śródlekcyjna..... głowa...ramiona..kolana..palce..kolana palce...kolana palce...głowa ramiona kolana palce ..oczy uszy..usta..NOS!!!!! ale było śmiesznie;)))))
ZNAKI >, < = (mniej, więcej, tyle samo)
Opowiadanie o smoku wegetarianinie i 2 ludach krasnoludków!
Można prosić o treść opowiadania o smoku?
OdpowiedzUsuń